czwartek, 31 maja 2012

Wyniki mapki miesiąca-maj

Witajcie! Nie wiem jak wy ale nasz DT nie może się oprzeć przedstawieniu wam nowego gościa miesiąca(w tym miesiącu zmieniłyśmy troszkę zasady ale za miesiąc będzie już tak jak kiedyś). Ale najpierw musimy ogłosić wyniki Majowej mapki, więc oddaję głos Asi:D

Bardzo się cieszę, że mogłam gościć w ScrapMap. Bardzo dziękuję Design Team'owi za tą możliwość! Dziękuję również Wam za to, że podjęłyście się pracy z moją mapką(pierwszą w życiu!), wszystkie prace były przecuuudne :) Wybór prosty nie był, ale w końcu zdecydowałam, że na wyróżnienie zasługuje praca Mizii. Bardzo spodobał mi się również mini layout Shraddhy - świetny pomysł!
Jeszcze raz bardzo dziękuję :* Udanego scrapowania!

A  oto zwycięskie prace:
Mizia:

Oraz Shraddha:

Gratulujemy! A tobie Asiu dziękujemy za tak twórczy miesiąc!

3 komentarze:

  1. Bardzo bardzo dziękuję za wyróżnienie :*** Praca z tą mapką to była czysta przyjemność :D Shraddha - gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prace! Mizia, Twój scrap jak zwykle nieziemski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mizia i ja gratuluję Tobie :) Twoja praca jest genialna!!
    Asia, Tobie dziękuję za wyróżnienie :) :*

    OdpowiedzUsuń

dziekujemy :)