piątek, 1 czerwca 2012

Mapka Gościa #3


Witajcie kochani tuzaglądacze i mapkowacze! 
Dzisiaj na naszym blogu gości Ulietta, nasz czerwcowy gość.
Świetna scraperka i przekochana dusza, publikująca na lawendowym polu.

Oto co mówi o sobie:
3 rzeczy o mnie i moim scrapowaniu:

- robię albumy, kartki, journale ale moją ulubioną formą są layouty 30x30, tworząc je czuję największą swobodę i mam najwięcej przestrzeni na wyrażanie siebie,

- najbardziej inspirują mnie słowa i natura,

- już jesienią spełnię swoje marzenie i zamieszkam na stałe na wsi, gdzie nareszcie będę miała stałą kraftową przestrzeń – całe poddasze tylko dla siebie :)

Bardzo lubię scrapować według mapek dlatego kiedy tylko mam chwilę zaglądam na stronę ScrapMap po dawkę inspiracji. Nigdy wcześniej nie tworzyłam mapki sama, zawsze korzystałam z tych zaprojektowanych przez kogoś. Zapraszam więc na mój mapkowy debiut :). Mam nadzieję, że mapka i prace, które będę tworzyć przez ten miesiąc zasilając szeregi DT ScrapMap będą dla Was inspirujące.
i nasze interpretacje:

Ulietta


viva


Ola


Huma

worqshop


noomiy


MagdaM:

Serdecznie zapraszamy do mapkowania!

3 komentarze:

  1. świetne prace!!! Ulietta - Twoja zachwycająca!!

    no i zachęcająca mapka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, genialne intepretacje. Tak różne! I każda ma swój power!

    OdpowiedzUsuń

dziekujemy :)