piątek, 10 maja 2013

CardMapka #30 SPONSOROWANA

Witajcie w ten słoneczny dzień,
weekend blisko, zatem DT ScrapMap proponuje kolejną zabawę z mapką. :)


Mapka ta jest sponsorowana przez RAPAKIVI.
I możecie zdobyć bon o wartości 50zł!!
Jest o co walczyć! ;)



Mapka niby do najprostszych nie należy, a popatrzcie jak wspaniale poradziło sobie z nim nasze DT (wsparte DT Rapakivi):

Ivy


Ki


AgnieszkaD


antilight


viva


worQshop


Ola


huma


noomiy


Serdecznie zapraszamy do mapkowania! :)




5 komentarzy:

  1. wspaniałe interpretacje i takie delikatme te wasze karteczki ... tylko nie moja :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna mapka! A Wasze interpretacje to istne cuda!

    OdpowiedzUsuń
  3. hlip hlip a ja z powodów problemu z netem nie zdążyłam :( Dopiero teraz zauważyłam że wyzwanie było do 24go :( To moja pierwsza praca mapkowa... Przynajmniej miałam co nieco zabawy :) No i na pewno mama będzie zadowolona z kartki z okazji swojego święta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapomniana mapka bez wyników ;)

    OdpowiedzUsuń

dziekujemy :)